Na čo slúži PR článok


Kvalitne spracované PR články sú drahšie ako kvalitne spracované obsahové články. SEO texty taktiež musia vytvárať ľudia, ktorí majú aspoň aké – také skúsenosti so SEO optimalizáciou ako takou. Aký je vlastne medzi týmito textami rozdiel? Prezradím vám, že nejde len o ich cenu. Kde majú „visieť“, na čo sú a aké benefity prinášajú? Hneď vám to prezradím.
 Dievča so žltými slúchadlami na ušiach píše na notebooku

Čo to vlastne je?

V tomto článku sa chcem venovať prvej spomenutej kategórií textov, a to PR článkom. Ja osobne som ich čaro a efekt spoznala a pochopila už veľmi dávno. Prednedávnom som však pochopila, že niektorí moji známi, ktorí majú weby, skutočne nerozumejú ich podstate. Neviem síce z akého dôvodu, no žijú v predstave, že slová PR článok znamenajú, že ide o text v novinách. Nie, moji milí, PR články môžu visieť aj na internete, respektíve, visia tam častejšie ako v novinách. Áno, je pravda, že ak si zaplatíte nejaký rozhovor alebo reklamu v podobe článku v novinách, volá sa to tak isto, teda PR článok Seolight. To sa však nevylučuje s tým, že PR články môžu a sú aj na webe. Takže ak aj vy vnímate noviny, respektíve tlač ako takú za prežitok doby, nemajte strach články, ktoré slúžia na vašu propagáciu môžu byť aj v online forme a podobe.

 

Potrebujete ich?

Skrátim to, áno potrebujete. PR články sú z môjho pohľadu najlepším spôsobom, ako propagovať váš biznis. Môžete do nich umiestňovať spätné odkazy a navyše  o sebe dať vedieť aj tým, ktorí si ich prečítajú. Nehovoriac o  tom, že slúžia ako super reklama, teda, ak sú napísané tak, ako majú byť.
 Nápis SEO na obrazovke počítača

Kde sa umiestňujú?

Na iné weby, nie na ten váš. Na ten potrebuje kvalitný obsah, no nie PR články. Tým nechcem povedať, že sa nemôžete propagovať aj prostredníctvom vášho webu, no takéto texty by mali prednostne slúžiť na to, aby sa ľudia z iných webov dostali na ten váš a navyše, aby ste si prostredníctvom nich budovali linkbuilding.