Youtuberi alias novodobé celebrity

Nie tak dávno sme si pod pojmom zabávač alebo moderátor predstavili televíznu šou. Dnes však zabávačmi môžeme nazvať i youtuberov, ktorých je neuveriteľný počet a zaradiť sa medzi nich môžete rovnako tak i Vy, bez nejakých skúseností a pohovorov.

notebook

Stačí pripojenie k internetu, kamera a nejaký nápad. Nápad na tému vašich videí pritom nemusí byť 100 bodový, predsa vieme, že dnes sa dá zaujať aj povedzme na rovinu, hlúpymi videami. Hlúpe či rozumné, humorné, či trápne, každopádne ide o sledovanosť, teda skôr o počet kliknutí. A nejeden krát sledovanosť získa i úplná absurdita. Vytvoriť nejaký skvelý kanál s množstvom informácií by tak mohol byť v podstate menej navštevovaný a výnosný, ako nejaká plytká jednoduchosť až absurdita.

Medzi celebrity sa pomaly ale isto začínajú radiť i zo začiaku bežní ľudia bez hereckých skúseností, ktorí ale dokázali zaujať svojimi príspevkami na Youtube. Musím uznať, že zaujať veľké množstvo divákov práve k svojmu kanálu napriek obrovskej konkurencii, je určite úspechom. Takúto možnosť má dnes pomerne každý. Ale asi nie každý dokáže zaujať, človek aj v tomto smere musí mať určitý talent, musí rozumieť ľuďom, musí byť možno trochu extravagantný a zábavný, skrátka musí mať talent osloviť masy ľudí. Osloviť v dobrom či v zlom, skrátka zaujať. Nemusí byť teda pravda, že stať sa úspešným youtuberom je nadmieru jednoduché a zvládne to každý.

Napriek celkom početným prípadom, v ktorých sa čudujeme, ako mohol kanál s takými videami nabrať na obrovskej popularite a youtuber zbohatnúť, nájdeme samozrejme i dosť kanálov i youtuberov s celkom zaujímavými príspevkami. Niekedy sú ale prekvapivo menej úspešní a majú menej odberateľov i zhliadnutí. Sledovanosti a úspešnosti všetkých youtuberov pomáhame jedine a len my, diváci.

marketing

•         Naše kliknutia rozhodujú o tom, aké kanály sú na svojom výslní, aký youtuberi sú dnes bohatými ľudmi a naopak, ktoré kanály zostávajú nedocenené. Takže v tomto smere je to spravodlivé a každý človek má slobodnú príležitosť zaujať. Avšak ak by sa príspevky hodnotili podľa kvality obsahu a nie od kliknutí, Youtube a jeho kanály by dnes asi boli na vyššej úrovni. 

Youtuberi alias novodobé celebrity
2 (40%)2
Posted in Web